1 Ocak 2015 Perşembe

2014 GÜLE GÜLE----->HOŞGELDİN 2015

2015'in ilk yazısında blogumun bir yıllık muhasebesini yapayım dedim.
2014 yılında toplamda 25 post yayınlamışım.Bunun yarısı reklam sayılır. Geri kalanı aklıma estiği saatlerde paylaştığım duygularım, gezi yazılarım ve bir kaç da yemek bloggerlarına özenip yayınladığım tarifler. En çok Mayıs ayında post yayınlamışım.
Tembel ve aylak bir blogger olmama rağmen blogumun Facebook'taki sayfası son üç ayda 1.000 takipçiyi aştı.
Bloguma ilgi gösterip takibe alan dostlara teşekkürü bir borç bilirim.
2015 yılında daha aktif bir blogger olma planım var ama ne derece başarılı olabilirim bilmiyorum.
Allah'tan, bütün insanlık için sağlık, barış ve huzur istiyorum.
Hepinize iyi yıllar, mutlu yarınlar dilerim.
Sevgiyle kalın blogcanlarım :)
Şimdilik bu fotoğraflarla idare edin, yenilerini çekeriz elbet bir gün...



23 yorum:

  1. Nice yıllara hep birlikde. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar! Ben Filiz hanımın etkinliğinden geldim ziyaretinize ve bundan sonra takipçinizim ve sizide beklerim, sevgiler!..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ,güzel paylaşımlar dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba filiz hanımın etkinligibden geldim :)
    Takibe aldım bende sayfama beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ,bir merak edende benim,Filiz hanımın etkiliği ile geldim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu takibe aldım, ben de beklerim
    Sevgiler
    huzunsarisi.com

    YanıtlaSil
  7. Mutlu senelere .Fotoğraflar harika :)

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraflar güzelmiş. Bende çekiyorum bir süredir.

    Blog gezme etkinliğinden geldim. :) Bloğunuzu da takibe aldım. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  9. Size de iyi yılar, mutlu yıllar.takibe aldım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar güzelliklerle dolu bir yıl olsun 2015 inşallah :)İade-i ziyerete geldim..Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı bir yıl olması dileğiyle inşş :)) sevgiller..

    YanıtlaSil
  12. Blog gezme etkinliğinden geldimmmm. :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bloğunuzun 217. Takıpcısıyım sevgılerımle
    http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Yorum bırakma oyunu etkinliğinden geldim sevgiler, izlemedesiniz :)

    YanıtlaSil
  15. Fotoğraflar çok güzel. 2015'in güzel bir yıl olmasını dilerim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Harika bir yıl olsun hepimiz için...

    Sevgiler
    Evren
    www.birdilimdus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Fotoğraflar çok güzel blogunuzda öyle ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. merhabalar blog etkinliğinden geliyorum fotoğraflarınız harika bende bloguma beklerim sevgiler ebrununmutfagindan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. Hepimiz tembellik yapıyoruz,umarım bu yıl aktif blog yazarları oluruz,sevgiler.
    http://denizkokusuu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. Hepimiz için güzel,barış dolu,huzurlu bir yıl olur inş.
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. Guzel bir yil olsun insallahh..Gelen gideni aratmasin :)

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR