27 Şubat 2012 Pazartesi

GÖRÜŞMEYELİ ÇOK OLMUŞ:)

Görüşmeyeli uzun zaman olmuş yine :) 







Bu zaman zarfında Antalya'dan Tüyap Kitap Fuarı geldi geçti.Fuarla ilgili ayrıntılı yazan arkadaşlar olduğu için ben kısa geçeceğim.Açılış günü sevgili Leylak Dalı ve Hayat İzlerim bloglarının sahibi arkadaşlarla buluşup tanıştık, biraz oturup çay kahve içtik ve elbet muhabbet ettik.Hatta sevgili Lale Hanımın kulaklarını bolca çınlattık hep beraber :) 
Bu arada ben de boş durmadım ve kendime de okumak üzere dört kitap aldım.Umarım vakit bulup okuyabilirim...
Şimdilik bu kadar, yarına yeni bir paylaşımda bulunmak istiyorum ve hazırlık yapmam gerekiyor.Görüşürüz blogcanlar, ben gelene kadar kendinize iyi bakın :)

3 yorum:

  1. kitaplarınızı keyifle okuyun... Demek kulaklarım o yüzden öyle çın çın etmiş:))

    YanıtlaSil
  2. Evet ya ben de merak ettim yoktunuz bir süre. Ne iyi ettik biraraya geldik fuar sayesinde.
    Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafta iş bankası yayınlarının hareketli serisi kitaplarını görünce gülümsedim. Cuma çocuklara ve kuzenımın kızına doğum günü hediyesi olarak birkaç tane aldım. Bayıldılar.

    Size de keyifli, bolca okumalar...

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR