28 Temmuz 2011 Perşembe

ARÇELİK - SENDEN ŞİKAYETİM VAR

En güvendiğim marka diye 2005 yılında 5192 NF model no-frost buzdolabı aldım Arçelikten. 2007 yılının yazına kadar bir sorunum yoktu.2007 yılında buzdolabının derin dondurucu kısmı karlama-buzlama yaptı.Servis çağırdım, geldiler baktılar.Buzdolabının fişini çekip buzunun tamamen çözülmesini beklememi ve kendilerini parça değişimi için tekrar geleceklerini söylediler.Neyse, üç gün sonra gelip buzu çözülen buzdolabının timer'ını ve buzluk kısmındaki bir parçasını değiştirip gittiler.O zaman garanti kapsamındaydı ve ödeme yapmamıştım.
Aynı şikayetle 2009 Mart ayında yine çağırdım.Elimde servis fişi var ama parça değiştirilip değiştirilmediğini şu an hatırlamıyorum.Geçen sene ev boya-badana yapılırken yani Ağustos 2010'da aynı arıza tekrarladı.Yine servis çağırdım, dolap yine aynı işlemlerden geçti ve parça değişti.Bu defa garanti süresi dolduğu için hem servis ücreti ödedim hem de parça parası.
Buzdolabım aynı şikayetten yine arızalı.Yine servis gelecek, yine aynı prosedür işleyecek.Allah'tan parçanın garanti süresi dolmadı da onun ücretini ödemeyeceğim.Servis ücreti ödemekle paçamı kurtaracağım.
------------------------------------------
Son dakika haber::Az önce servis geldi ve bu modeller için yeni kit halinde değişecek parçalar üretildiğini söyledi.O kitin takılması durumunda buzdolabımın bir daha sorun yaratmayacağını belirttiler.Ama Cumartesi gününe kadar buzdolabımın yine fişi çekik, kapağı açık kalacak buzu çözülsün diye.Buzdolabı olmadan yaz günü nasıl olur ki? En iyisi spotçudan 200-300 liralık tezgah altı bir buzdolabı temin edip bu sıcaklarda sıkıntı çekmemek lazım.
Servis bir de müjde verdi bana, buzdolabını aldığım yer meğer benim buzdolabımın garantisini yedi yıla çıkartmış.ama benim şimdi haberim oldu.Bu da bu işin tesellisi oldu bana :)
-----------------------------------------
Ey Arçelik, bu buzdolabı yeni yedek parça kiti takıldıktan sonra da aynı arızayı verirse benim buzdolabımı değiştirin ya da ben bir daha Arçelik mağazası gördüm mü yolumu değiştireceğim artık.Bu son şansınız, iyi değerlendirin.NOKTA.

3 yorum:

  1. Geçen sene aynı sıkıntıları Ben'de yaşadım,kavurucu sıcaklarda :(
    Üstelik tamir ettik diye bir dünya para aldıkları dolap akabinde hemen bozuldu,sonra servis başka eleman gönderdi ve o arkadaştan öğrendiğimiz kadarıyla sorun çok basit ve ücret gerektirmeyecek bir şeymiş !!!
    çamaşır makinemde aynı dönemde bozuldu ve iki hafta servisin gelmesini bekledim !!! merkezi arayınca geldiler .
    e bozuldu diye yeni buzdolabı aldık yanında da klima,onu bile yanlış montajladılar !!!evi su bastı !!!
    bunların hepsini yapan ARÇELİK ve YETKİLİ SERVİSİ !!!!
    bir daha ARÇELİK'mi !!!
    aman aman evlerden uzak !!!

    YanıtlaSil
  2. Selam, aynı buzdalobı aynı sorunları yaşadık. ve kaç gez geleceğiz dediler gelmediler, yaptık dediler yapamadılar. 1 yazımız buzdolabsız sefalet içinde geçti. sonra şikayetimvar.com diye bir yer var oraya yazdım arcelik servisi falan es geçip direk kendi tamircilerini gönderdi. adam tamir etti 4 senedir tık yok. bu yazdıklarını orayada yazmanı tavsiye ederim. ayrıca gir bak göreceksin aynı buzdolabindan ne kadar çok şikayet var.

    YanıtlaSil
  3. 5192 nf buzdolabım 3.yıl sonunda arızalardan dolayı garantiden değişti. sonra yine iki kez bozuldu. şimdi yine garip sesler çıkarıyor. bıktık artık. yaz günü buzluğu boşalt. buzluktakileri komşuların dolabına koy. servisi ara.. 2 gün sonra gelir. parça değişecek . tamam. 2 ün sonra gelir. 4-5 günde anca halledilir. rezillik...

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR