7 Haziran 2011 Salı

UÇANSU 2 ŞELALESİ

Bir buçuk ay önce takılıp gezmiştim eşimin arkasına en son ve buradaki yazımda da sizinle paylaşmıştım.Bu defa annem ve yardımcısı da bizimleydi.Yine aynı bölgeyi gezdik sayılır ama ilk durağımız Uçansu 2 Şelalesi idi.Şelalenin yolunu ilkten şaşırıp kestirme yola girdik, hay girmez olaydık.O kestirme yolu bisikletli ve atv motorlu turist grupları safari amaçlı kullanıyormuş.Zaten toprak bir yol, bir de ara ara Uçansu Şelalesi'nin oluşturduğu küçük dere yatağı yolu kesiyordu.(Bu arada arabamız FİAT DOBLO olduğu için altı yüksekti.)Neyse zor zahmet ulaştık Uçansu 2 Şelalesi'ne.Orada biraz dinlendik, ben fotoğraf çektim.
Sonra balık yemek için Pınargözü  balık çiftliğine gittik.Manzara yine çok güzeldi.Yemek yediğimiz yerin çatısının önüne yerleştirilen oluklardan aralıklı olarak sular aşağıya içinde balıkların yetiştiği havuzların üstüne dökülüyordu.Manzaramız dahilindeki Torosların üzerini bembeyaz pamuk gibi bulutlar kaplamıştı.Yemeğin sonuna doğru bulutlar iyice kabardı, gök gürlemeye başladı.Allah'tan tam biz arabaya bindik yola çıkmak için ve yağmur indirmeye başladı iri iri.Yağmur bir yandan yağadursun biz Çetince'ye doğru ilerlerken yolda dağlardan inen kaynak suyunun önünde durduk ve arabadaki bütün şişeleri kaynak suyu ile doldurduk.Buz gibi çok güzeldi kaynak suyu.Çetince'de eşim kısa süre çalışanlarla birlikte işinin yolunda gidip gitmediğini inceledi ve sorun olmayınca yola devam ettik.
Geçen defa dönüşümüzü Karacaören 1 barajının oradan yapmıştık.Bu defa rotamızı Çetince'den Etler köyü üzerine çevirdik.Oraya varana kadar yağmur bir güzel yağdı.Vardığımızda yağmur biraz dinmiş ve güneş bulutların arasından göz kırpmıştı bize.Orada gördüğüm bitki örtüsü o kadar güzeldi ki bol bol fotoğraf çektim.Yağmurdan sonraki oksijeni ve yeşilliği ruhumuza ve bedenimize depoladıktan sonra Antalya'ya dönüş için yola çıktık ve istikamet olarak Çandır köyü -> Serik ilçesi derken yine betondan kalelerimize  geri döndük.
Şimdilik kendinize iyi bakın, görüşürüz... :))
DİP NOT :: Gerçekten kumanda panelinde bakım ve değişiklik varmış.Farklı bir şeyler görünce şoka girmeyin sakın.

2 yorum:

  1. valla görebilmeyi istedim Uçansu Şelalesini...
    Kumanda panelindeki değişiklik ne çok merak ettim...

    Sevgimle

    YanıtlaSil
  2. Uçansu Şelalesini hep duyuyorum ama henüz gidemedim çok güzelmiş hep dinledim. Güzel bir gezi programı olmuş.

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR