21 Nisan 2011 Perşembe

GEBİZ PINARGÖZÜ

Yine uzunca bir aradan sonra yazıyorum.Her nedense bu kışı hem fotoğraf açısından hem de gezi açısından pek verimsiz geçirdim.Ama geçtiğimiz Pazar günü eşimin işi nedeniyle Antalya Gebiz'den başlayıp Çetince, Pınargözü, Haskızılören, Kızıllı köyleri istikâmetinden sonra en nihayet Karacaören 1 baraj gölü kenarındaki yoldan çıkılan Isparta yolundaki Karacaören 2 barajını da görerek tekrar Antalya'ya döndük. 
Tamamı ormanlık alanda geçen bu gezi sırasında eşim işiyle ilgilenirken ben de bolca fotoğraf çektim.Öğle yemeğini de hem Torosları seyrederek hem de ormanın bol oksijenini ciğerlerimize doldurarak Pınargözü'ndeki balık çiftliğinde yedik.Ruhumuz, gözümüz ve de midemiz bayram etti :)

Sizin başınızı fazla şişirmeden fotoğraflarla başbaşa bırakayım da gözünüz gönlünüz açılsın...



1 yorum:

  1. ne güzel yerler. Karacaörenler bir çok yerde var aynı Eregliler gibi...

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR