6 Kasım 2010 Cumartesi

AYLAK MADAM

Bu aralar pek bir aylak oldum.Yapmam gereken pek çok iş, yapmayı planladığım pek çok şey var ama ben tam bir aylak madam oldum.Hoş, Olympos'tan geldiğimden bu tarafa az biraz tembellik üstüme çökmüştü lâkin bugünlerde tam anlamıyla tavan yaptı.Hiç iş-güç yapasım yok."Bitmez işi yatmak keser" diye bir söz vardır bizde.Ben de o söze uyar vaziyetteyim.Ev halkının nerede benim yemeğim, temiz gömleğim nidâlarına bile kulak tıkamaktayım.
Bu tembellik hallerinden bir an önce çıkmam gerek ama nasıl???
Bu konuda önerileri olan varsa beri gelsin:))
Dip Not :: 
Bu sevimli maymun fotoğrafı benim değildir.
Google amcanın görsel deposundandır.

2 yorum:

  1. Gülter hanım sormayın bende yatmaya fırsat bulamayanlardanım oh bu hafta yatıcam şöyle ayaklarımı uzatıp ama nerde 10 dk önce gelen telefonla alt üst oldum yine misafirim var
    ya ben bu hafta tembellik yapıcaktım :=((
    bence keyfini çıkarın boşverin dinlenin tembellik yapın benim yerime :=)

    YanıtlaSil
  2. bizim Ankara2lı blogcular Ankara' da ki Aylak Madam adlı cafeden bahsederler sık sık, başlığı görünce sizi de Ankara' ya gitti sandım:))

    Bu ra aylaklık en çok ihtiyaç duyduğum şey...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR