30 Eylül 2010 Perşembe

BİR ARPA BOYU YOL ANCA ALABİLDİK

Bu yazımda oğlumun Isparta'daki evini yerleştirmeye gideceğimi yazmıştım ama ancak bu hafta gidebildim.Gitmeden netten araştırıp üç tane sıhhi tesisatçının ve digitürk bayiinin numarasını defterime kaydettim.Salı gün sabah ilk işim sucuların numaralarını bir bir aradım.İlki "biz doğalgaz bağladığımız için bu tür iş yapmıyoruz" diye cevap verdi.İkincisini aradım "yarım saate geliyoruz, şimdi geliyoruz" dediler ama saat öğleyi geçip gelmeyince üçüncüyü arayıp ancak akşam üstüne söz alabildim.Tekrar ikinciyi arayıp bir başkasını bulduğumu belirtip gelmelerine gerek kalmadığını söyledim.Çok şükür üçüncüsü akşamüstü geldi de bulaşık ve çamaşır makinasının musluklarını takıp bağlantısını yaptı.Ben de mutfak eşyalarını makinada bir bir yıkayıp daha önceden temizlediğimiz dolaplara yerleştirebildim.Çarşamba gün ise digitürk servisi geldi anteni kurup çalıştırdı.Doğalgaz servisi gazı açmak için teşrif ettiler en son ama elbise dolaplarını kuracak vatandaştan ne yazık ki tek bir ses bile çıkmadı.Vaziyet o ki ben yine önümüzdeki hafta başı Isparta'ya gitmek zorundayım.
Benden haberler şimdilik bu kadar, kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR