4 Temmuz 2010 Pazar

EVDÖŞE.COM

EVDÖŞE.COM sitesinden haberim olalı neredeyse dört yıl oluyor.Ama ben sizinle paylaşmayı ancak şimdi akıl edebildim.Halıdan perdeye, döşemelik kumaştan yer döşemesine, döşemelik kumaştan aksesuara, mutfak-banyo ürünlerinden bahçe mobilyalarına, iç-dış cephe boyalarına kadar aklınıza gelebilecek ne varsa hepsiyle ilgili bilgilerin bulunduğu derya-deniz bir site.
Benim o sitede en hoşuma giden şey de sanal olarak ev, ofis döşemek.
Kumaşını, perdesini, tülünü, halısını, parke ve boyasını kendim seçiyorum ve döşüyorum sonra da uygula diyorum.Oluşan görüntüyü de resim olarak kaydediyorum.Bu şekilde döşediğim bir kaç oda resmini sizinle paylaşmak istiyorum.Eğer siz de denemek isterseniz link burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR