23 Haziran 2010 Çarşamba

KİTAP & KİTAP - 1


Fotoğrafa merak salınca uzun zamandır ihmal ettiğim, belki de unuttuğum kitap okuma aşkıma bu aralar Lale Hanım sayesinde tekrar geri dönüş yaptım.Elbette yine fotoğraf çekmeye devam edeceğim ama artık kitap sevdamı da bir kenara bırakmak istemiyorum.Yeniden başlarken beni fazla sıkmayacak eğlenceli bir kitapla yola çıkmak istedim ve tercihimi Ekin Atalar'ın Selindrella'sından yana kullandım.Hoş ve eğlenceli bir kitaptı.Gençler için eğitim döneminin ardından kafayı boşaltmak amacıyla okuyabilecekleri güzel bir tatil kitabı.

İkinci okuduğum kitap ise Alexandra Cavelius'un yazdığı ve Firuzan Gürbüz'ün Almanca'dan Türkçe'ye çevirdiği biyografi kitabıydı.Adı Leyla...Bosna'lı bir genç kızın Bosna'daki bir toplama kampında geçirdiği iki yılı ve binlerce kadının travma geçirmesine neden olan savaşın karanlık ve acımasız, baskıcı yüzünü anlatan bir kitap.Onun isyankâr öyküsü ve acıyla dolu dokunaklı kaderi...İnsanın içini acıtan gerçek hayattan bir hikâye...

2 yorum:

  1. ne mutlu bana keyfinize birazcık katkıda bulunduysam... Selindrellayı aldım ama henüz okumadım. Sıcak yaz günlerine saklıyorum... Ekin Atalar aynı zamanda Kavak Yelleri dizisininde senaristlerinden biri...
    Leyla ise elimi uzatıp uzatıp geri bıraktığım bir kitapdı... ama okumalıyım ... bu ara çokça Ortadoğu ve Afganistan dramı ile ilgili kitap okuyunca bir de Bosna acısı çökmesin şimdi yüreğime demiştim...
    Sevgiler ve keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  2. Leyla'yı içim acıyarak okumuştum. Selindirella ilginç gibi. Keyifli okumalar ::

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR