31 Ocak 2008 Perşembe

KUŞLUK UYKUSU


Not::Fotoğraf CELAL TIĞLI'ya aittir.
KUŞLUK UYKUSU
Sabah ezanı okurken uyanmıştır
Namaz kılıp Allah'a dua etmek için
Uykuyu da aldığına göre
Kahvaltı etmenin vaktidir artık
Ağır aksak mutfağın yolunu tutar
Çay demleyip kahvaltı hazırlamaya
Gelin de hazırlardı kahvaltıyı ama
Ne yapsın zavallı akşama kadar
Tarlada güneşin bağrında
Çalıştığından gelinine kıyamaz
Torunlarda ayaklanmıştır erkenden
Derken çoluk boncuk
Otururlar karın doyurmaya
Kahvaltının ardından
Oğlanla gelin tarlaya çalışmaya
Çocuklar da arkadaşlarıyla
Oyun oynamaya inerler bahçeye
Eh artık pencerenin önüne oturup
Köyünün tozlu topraklı sokağından
Gelip geçen köylülerle
Çene çalmanın vakti gelmiştir
Yoldan geçenlerle hoşbeş ederken
Pencereye vuran sabah güneşinin etkisiyle
Uykusu gelen ninem oracıkta
Kuşluk uykusuna dalmıştır çoktan
GÜLTER ÖZGÜR

5 yorum:

  1. İyi günler, blogunuz çok güzel.... Ben de blogcudan bıktığım için bırakmıştım...... Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Gülay Takı Forumund göremiyoruz sizi.....

    YanıtlaSil
  3. merhaba fotoğraf o kadar doğalki yorumu hak ediyor diye düşündüm ayrıca sevgililer gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  4. Koşturmacadan ,memleket ahvalinin verdiği gönül yorgunluğundan ,hiçbir şeye doğru dürüst yetişememenin verdiği sıkıntıdan...Blogunuza ulaşmanın yolunu tam olarak bulamayışımdan vs...Nihayet merhaba. Biliyor musunuz tesadüfen rastladım. Gerçekten çok güzel bir şiir.(ben şiir olarak algıladım.) Ne güzel anlatmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginize çok teşekkür ederim. Bu satırlar, 16 Kasım 2007 tarihinde bu fotoğrafı görünce aklıma düşen duygulardır. Ben bile unutmuşum :) sayenizde hatırlamış oldum.
      http://galeri.netfotograf.com/fotograf.asp?foto_id=207934&syf=3

      Sil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR