13 Ocak 2008 Pazar

BEN HERCAİ MENEKŞEYİM


::BEN HERCAİ MENEKŞEYİM::
Arpa çiçeklerini
Nergisleri koklayarak
Bulurum yolumu
İlkbaharda otururum
Portakal ağaçlarının altına
Çiçeklerinden kolye
Bilezik yapmaya
Ben hercai menekşeyim
Bahar gelince rengarenk açarım
Gün olur menekşelerin rengine
Kapılır giderim öylesine
Yaz gelince
Yaseminler, hanımelleri
Alır götürür beni
Deniz kenarına
Dalgaların sesini dinlemeye
Eylül’de ağaçların yaprakları
Tabiatın binbir rengine bürünür
İnceden bir rüzgar
Savurur saçlarımı sağa sola
Sonbahar, kış geliyormuş
Kimin umurunda
Sıcacık sobamın başında
Bakarım penceremden
Yağan yağmura
Karın beyazına inat
Renk renk yünlerden
Örerim örgülerimi
Mavili, yeşilli, sarılı
Ben hercaiyim hercai
Bahar gelince yeniden açarım
Hayat dolarım, neşe dolarım
GÜLTER ÖZGÜR

1 yorum:

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR